31 Mart'ta yapılan mahalli idareler seçimlerinde Tokat Belediye Başkanı seçilen Mehmet Kemal Yazıcıoğlu'na hayırlı olsun ziyaretleri yoğun bir şekilde devam ediyor. Bu kapsamda, Haber Extra ve Radyo Extra İmtiyaz Sahibi Alper Yüce ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Saygın Arslantaş da Yazıcıoğlu'nu makamında ziyaret ederek tebriklerini ilettiler.
Ziyarette, Yüce ve Arslantaş, Yazıcıoğlu'na yeni görevinde başarılar dileyerek Tokat'a önemli hizmetler yapacağına inandıklarını ifade ettiler. Yazıcıoğlu ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Tokat'a en iyi şekilde hizmet etmek için çalışacağını söyledi.
Ziyarette, Yüce ve Arslantaş, Yazıcıoğlu'na yeni görevinde başarılar dileyerek Tokat'a önemli hizmetler yapacağına inandıklarını ifade ettiler. Yazıcıoğlu ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Tokat'a en iyi şekilde hizmet etmek için çalışacağını söyledi.















