Tokat'ta "Orman Benim" kampanyası kapsamında Topçam Yaylası'nda bulunan ormanlık alanda program düzenlendi.Tokat Vali Yardımcısı Osman Sarı, öğrenciler, öğretmenler, jandarma, polis ve orman personeli ile temizlik yapacaklarını belirterek, "Lütfen doğaya çöp atmayalım. Doğamızı kirletmeyelim." dedi.Tarım ve Orman Bakanlığınca orman yangınlarının önlenmesi, olası yangın sayılarının ve şiddetinin düşürülerek çevreye olan zararların en aza indirilmesi, vatandaşlarda orman yangınlarının çıkmasını önleme bilincinin oluşturulması amacıyla düzenlenen kampanyaya katılanlar, ellerindeki poşetlere topladıkları çöpleri doldurdu.Etkinlikte yaklaşık 20 poşet çöp toplandı.
Çevre
Yayınlanma: 03 Mayıs 2024 - 13:32
Tokat'ta "Orman Benim" kampanyası kapsamında etkinlik düzenlendi
Çevre
03 Mayıs 2024 - 13:32















