Merkez ilçesine bağlı Teyyaredüzü Mahallesi'nde Polisevi yakınlarında öğleden sonra denize giren 40 yaşlarındaki Üzeyir Elmalı, boğulma tehlikesi geçirdi. İhbar üzerine olay yerine sağlık, emniyet ve sahil güvenlik ekipleri sevk edildi. Ekipler tarafından denizden çıkarılan Elmalı’nın hayati fonksiyonlarının durduğu tespit edildi. Sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından Elmalı, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Asayiş
Yayınlanma: 14 Temmuz 2025 - 13:38
Boğulma tehlikesi geçiren şahıs hastaneye kaldırıldı
Giresun’da denize giren bir vatandaş, boğulma tehlikesi geçirerek hastaneye kaldırıldı.
Asayiş
14 Temmuz 2025 - 13:38
İlginizi Çekebilir













