Kıbrıs Lefke Avrupa Üniversitesi Mimarlik Fakültesi İç Mimarlık bölümü mezunu Batuhan Ağılkaya, 2B İç Mimarlık ofisi ile Tokat’ta hizmet vermeye başladı
İlk ve orta öğretimini Tokat' ta tamamlayan Kıbrıs Lefke Avrupa Üniversitesi Mimarlik Fakültesi İç Mimarlık bölümü mezunu Batuhan Ağılkaya (27), mekanı kullanan insanlar için daha sağlıklı ve estetik olarak daha hoş bir ortam elde etmek için bir binanın içini iyileştirme sanatı ve bilimi olarak tanımladığı iç tasarım işini Tokat’ta daha yaşanabilir evler sunmak amacıyla 2B İç Mimarlık ofisi ile Tokat’ta Mahmutpaşa mahallesi Behzat Bulvarı üzerinde hizmet verecek.
2018 –2019 yılları arasında Tokat’ da bir inşaat firmasında günlük bir süre zarfı boyunca proje takibi elemanı olarak çalıştığını anlatan İç Mimar Ağılkaya, çalıştığı o dönemi “Bu deneyim üretim süreçlerini, üretimde işçi, mimar ve mühendisin rolünü ve işçi psikolojisini yakından gözlemlememe vesile oldu. Ayrıca üniversite öncesinde yapmış olduğum yurt dışı ziyaretlerinde iç mimari anlamda kendimi geliştirdim.İç tasarım, mekanı kullanan insanlar için daha sağlıklı ve estetik olarak daha hoş bir ortam elde etmek için bir binanın içini iyileştirme sanatı ve bilimidir. Bizler 2B İç Mimarlikolarak siz değerli tokat halkına bu sanatı bilimi ve yaşanabilir evleri sunmak için buradayız” dedi.
İlk ve orta öğretimini Tokat' ta tamamlayan Kıbrıs Lefke Avrupa Üniversitesi Mimarlik Fakültesi İç Mimarlık bölümü mezunu Batuhan Ağılkaya (27), mekanı kullanan insanlar için daha sağlıklı ve estetik olarak daha hoş bir ortam elde etmek için bir binanın içini iyileştirme sanatı ve bilimi olarak tanımladığı iç tasarım işini Tokat’ta daha yaşanabilir evler sunmak amacıyla 2B İç Mimarlık ofisi ile Tokat’ta Mahmutpaşa mahallesi Behzat Bulvarı üzerinde hizmet verecek.
2018 –2019 yılları arasında Tokat’ da bir inşaat firmasında günlük bir süre zarfı boyunca proje takibi elemanı olarak çalıştığını anlatan İç Mimar Ağılkaya, çalıştığı o dönemi “Bu deneyim üretim süreçlerini, üretimde işçi, mimar ve mühendisin rolünü ve işçi psikolojisini yakından gözlemlememe vesile oldu. Ayrıca üniversite öncesinde yapmış olduğum yurt dışı ziyaretlerinde iç mimari anlamda kendimi geliştirdim.İç tasarım, mekanı kullanan insanlar için daha sağlıklı ve estetik olarak daha hoş bir ortam elde etmek için bir binanın içini iyileştirme sanatı ve bilimidir. Bizler 2B İç Mimarlikolarak siz değerli tokat halkına bu sanatı bilimi ve yaşanabilir evleri sunmak için buradayız” dedi.












Hayırlı olsun bol bereketli başarı dolu günlerin olsun inşallah
Hayırlı uğurlu olsun yeğenim bol kazançlar dilerim
Batuhan adamdır .sağlam iş yapar..
Hayırlı uğurlu olsun aslan abimm