Tokat'ta vatandaşlar bayram namazı için camilere akın etti
Tokat'ta Kurban Bayramı'nın sevinci ve coşkusu camilere taşındı. Mübarek bayramın ilk sabahında kent genelinde vatandaşlar erken saatlerde camilere akın etti.
Tokat merkezdeki camilerde yoğun katılımla kılınan bayram namazının ardından Karşıyaka Merkez Camii önünde geleneksel bayramlaşma programı gerçekleştirildi. Tokat Valisi Abdullah Köklü, Tokat Milletvekili Cüneyt Aldemir, Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu ve diğer il protokol üyeleri, vatandaşlarla bayramlaştı.
Cami avlusunda bir araya gelen vatandaşlar, hem bayramlaşmanın hem de uzun süredir göremedikleri yakınlarıyla hasret gidermenin mutluluğunu yaşadı. Tokatlılar, bayram sabahına yakışır şekilde huzurlu ve samimi bir atmosferde güne başladı.
Kurban Bayramı boyunca Tokat’ta çeşitli sosyal etkinlikler, ziyaretler ve ibadet programlarıyla bayramın manevi havası yaşatılmaya devam edecek.